Friday, July 11, 2008

cerita tentang class aku.

im back to class

Aku kembali ke kuliah.Hari nie kira ari kelima kuliah,tp ari nie baru tulis blog,maklumlah bz, td pg ada class Lighting Design kul 1030pg,tp biasalah aku dtg lambat skit ari nie coz aku tau lecturer Pn Dahlia,she is motherhood,so lambat skit sampai class ari nie..hhaaa.baik tak aku?Dalam minggu nie dah kira bz lah aku..maklumlah class dah bermula,so automatically nya DEsign ID pun bermula,kali nie Studio Coordinator aku PM Azlaini..berfalsafah orng nya...kira best jugak dapat coordinator mcm tu..He is Islamics guys n orang BERFalsafah.Kawn-kawan aku dah start wat researh dah...ialah dah dapat project id.sem nie kitaorang kena pilih satu craft dari masyarakat org melayu n kita org kena study benda tu..tak kisahlah benda tu berkaitan ape,tp asal kan craft dari masyrakat melayu...kira susah jugak lah nie...so aku nie kena lah studt pasal tu..aku buat TENGKOLOK,so aku kena study pasal tu...em susah gak..tapi tak pe..aku akan berusaha..huhuuhuhu.
Kira dalam minggu nie aku terpaksa pikir pasal project Thesis aku lg..ntah aku pun tak ada idea nak buat thesis tajuk ape..td class PN Dahlia,dia ajar kitaorang mcm mana nak buat tajuk thesis yg baik,tp aku mcm tak ambil pot je..hhehe.ntah blur lah aku nak buat thesis tajuk ape...smp skrg tgh pikir nak wat tajuk ape,pada masa sama tgh research ID lg..wahhhh..tension jugak aku..takpe aku akan cuba..Insyallah..
So buat2 semua kawan aku ID BA06 especially Kak Ani,Kak Cha,Kak Dida,BOb,an,Along,Bet,Darina(hanya beberapa nama saje ku sebut nie)untuk terus berjuang....wish u good luck..Insyallah..

1 comment:

nAz said...

marilah kita bersama menempuh dugaan dan mencapai kejayaan.. wah cwahh.. hehe ^__^